what's happening?


assalamualaikumm..
wahai para pembaca yang dihormati sekalian..

actually banyak story nak share kat sini.. tapi actually dah lupa nak story molly ape..
first of all.. AKU RINDU RUMAH..!!
okay walaupun baru tiga minggu je tinggalkan rumah tapi rase macam tiga puluhan tahun lama-nya.. walaubagaimanapun, khamis ini bersamaan 8 Disember 2011.. aku nak balikk.. YYEEAHH..!! kalau takde aral melintang pukang menghalang, kami sekeluarga nak pergi TAMBUN, Perak.. nak hantar pengantin ke sana.. sesambil itu bercuti bersuka ria..

second..
aku rasakan.. aku rasa-lah.. this semester is better than before.. dari segi apa.. not really sure.. but i had fun so far.. hihihi..

third..
housemate bawak tempoyak dari perak... SEDAAPP GILLAKK...lame tak makan.. aku memang suka banget dengan tempoyakk.. soo veryy yyuummyyy...

fourth..
tetibe lupe nak cerita apa.. tempoyak punyer pasall.. see you next time..!!


tambahan : 



siapa kenal ?? hentak kaki empat belas kali..
siapa tak kenal ?? hentak kepala kat dinding sepuluh kali..
siapa samar-samar ?? hentak berlipat-lah kau..

secara tetibe terminat kat TMJ ini..
he so handsome, charming, humble..
JOHOR-ians

PEACE YOO...^^v

Comments

Popular posts from this blog

Ayahnda

Ke Pulau Ke Kita #RoadToPenang

Mubala, Peragas, Ketipang, Jagindas, Sujama, Karambit.