menggamit memori





"Tiara.. menggamit memori zaman persekolahan...."

lagu ini didekasikan kepada NURUL AMIERA SYUHADA,
amoy, aku ingat lagi time kite layan lagu nie kat umah kau. pastu tetibe Jai telefon.. terima kasih sebab jaga aku time tuu.. terima kasih juga pada mak kau yang masak asam pedas favourite aku tuu.. terima kasih sebab sudi ajar aku add. math, math dah semuanyalah.. terima kasih sebab sabar je dengan kerenah aku.. aku mintak maaf kalau selama kita berkawan, aku ade terkasar bahasa atau sakitkan hati kau.. tiap kali aku layan lagu ni, mesti teringat kat kau...




huhuhuhu.... kepada kawan-kawan yang lain sila jangan jeles dengan beliau.. salahkan lagu Tiara, sebab lagu tu yang menyebabkan aku nak buat entri special untuk amoy nie.. (kesian lagu tuu...-__-")
p/s : toing..toing...

Comments

ucu keyna said…
salam..
org bp ek?
hehe :)
adibah alwee said…
: salam...
yup.. :)

Popular posts from this blog

Ayahnda

Ke Pulau Ke Kita #RoadToPenang

Mubala, Peragas, Ketipang, Jagindas, Sujama, Karambit.