Miss Peregrine's Home for Peculiar Children


kan haritu dapat voucher satu Malaysia tu kan.
aku pon konon belilah buku sebuah bajet-bajet nak hilangkan bosan masa latihan industri.
terasa poyo aku pon beli buku omputih, bukan ape saje nak belajar omputih dengan lebih baik. hehekks.
sambil-sambil latihan industri time bosan aku pon selak-selak.
almaklum-lah busy kerja, hampir empat minggu aku nak habiskan satu buku ni. fuuhhh~
nasib faham ahakks. baru tadi habis bace.


sinopsis sikit korang tengok-lah video trailer ni.


ni video si penulis-nye plak.
A Most Peculiar Trip : Searching for Miss Peregrine



ini buah hati aku. ceiittt!
tak ini
Ransom Riggs
Filmmaker and Writer 
his very first book is Miss Peregrine's Home for Peculiar Children


by the way, super awesome jugak-lah citer ni. every chapter ade klimaks yang tersendiri.
weyh buku ni bestseller tauuuuu. terbit tahun 2011 dah lame dah.
die punye cover menarik perhatian aku.
tak rugi membaca-nya. aummm~


Comments

Nabilah said…
macam best je!!!!!!!!! buat lah sinopsis, hiks :3
adibah alwee said…
hihihihikkkss. okay boleh kot nanti ehh. nak karang sinopsis satu hal. ahakks.
Unknown said…
buat la review wakk, nak tahu jugak. oh, btw, boyfreng kita tony stark. wahahaha.

thanks for dropping by blog saya. saya pun reader baru awak ni.
:)
adibah alwee said…
ohhh. okayy. will do. hamboiii tony shark gituuuww.

welcome and thankss.

Popular posts from this blog

Mubala, Peragas, Ketipang, Jagindas, Sujama, Karambit.

Ayahnda

Ke Pulau Ke Kita #RoadToPenang