sekejap.


aku penat
aku sakit
tapi takpe aku tahu semua tu sekejap je.
kat depan banyak lagi yang memenatkan, banyak lagi yang menyakitkan.
tak boleh salahkan sesiapa mungkin salah aku.
ya, salah aku. maafkan aku. khilaf aku. kurang aku. lebih aku. maafkan.
aku pasti ada yang pasti ada yang menanti suatu hari nanti. mungkin. mungkin.
kadang aku lupa kadang aku silap kadang aku leka kadang aku buta kadang aku pekak.
tak ingat tak betul tak peka tak nampak tak dengar. maaf.
maaf aku penat. maaf aku sakit. maaf aku salah.
maaf.


-the end-

maaflah blog ni banyak madah lebih. yelah nak luah direct to the point banyak ceritanya nanti.
nanti kalau ade cerita aku cerita. cerita aku berkias.  

bytheway, baju tu beli online kat KUKUBESI store.
hehehehekkk. hidup Johorean !


assalamualaikum !

Comments

Popular posts from this blog

Mubala, Peragas, Ketipang, Jagindas, Sujama, Karambit.

Ayahnda

Ke Pulau Ke Kita #RoadToPenang