merah biru hitam pink



saya dapat ni.
saya suka.
sangat suka. amat suka.




dapat dari buah hati ini semua

Nurul Amirah, Qayyimah, Syahirah, Athirah Hani
*gambar curi dari facebok mereka. maafkan saya.

harini saya jawab labtest sambil tenung corak baju saya. sebab saya suka. 
harini pakai baju bau kedai lagi. ahakkss. balik terus basuh. 
ade orang puji 'lawa baju'. saya senyum je. sebab saya malu. 
sebab baju saya kena puji. ehh, diorang puji baju bukan orang. kfine!
saya amat menghargai pemberian ini. 
maaflah saya bukak lambat hadiah ini. konon nak surprise diri sendiri. aaummm~ 
sayang sayang buah hati saya sekalian.

at last. saya nak cuba describe gegadis in word.
kalau tak suka maafkan saya.

Nurul Amirah = Merah. Tegas. 
Qayyimah = Biru. Tenang.
Syahirah = Hitam. Menarik.
Athirah Hani = Pink. Comel. 

ini semua color kat baju ni. auummm~ 
pakai baju ingat diaorang.
tiap kali jumpe diaorang ingat baju.
so sweet. 

TERIMA KASIH.
 

 

Comments

Popular posts from this blog

Mubala, Peragas, Ketipang, Jagindas, Sujama, Karambit.

Ayahnda

Ke Pulau Ke Kita #RoadToPenang