+___+ just know, my sista chatIM kat facebook dengan member beliau.. member beliau kate, ade orang mati jatuh eskalator kat SUMMIT PARADE, Batu Pahat.. mule-mule macam tak percaya. beliau cakap mangsa jatuh eskalator sebab bergurau, taktaulah gurau yang macam mana. lepas tu member my sista jumpe gambar mangsa.. perrgghh..!! memang berdarah, seram sejjuuukk aku tengok gambar tuu.. nak tengok gambar nye.. yang takut darah sile bersedie..!! someone had told me, that guy was a Malay, tapi tak taulah... kalu aku ade kat situ, memang TAK arrr, bukan setakat terkejut gaban, mau pengsan aku beb..!! moral of the story.. dont play-play at escalator or stairs..!! very dangerous YOU KNOW..!! nak gurau kene ikut tempat, i'm sure kawan-kawan mangsa mesti mengigil tahap maksimum++, tak dapat nak agaklah perasaan kawan-kawan mangsa... kalu aku ..............=_=" taktau nak kate pe... keep your head up..!!! p/s : salam takziah...
"lain ulu, lain parang lain dulu, lain sekarang" ape yang dulu.. ape yang sekarang.. ape yang lain.. hmmm.. dulu time kat sekolah semua cikgu dok bagi suap je.. dari permulaan sampai-lah peleraiaan.. taktau semua rujuk kat cikgu... ape-ape hal cikgu dihatiku.. tapi sekarang lecturer bagi soalan pastu pandai-pandai-lah korang hidop.. lagi satu, masalah paling kritikal.. dulu kat umah or kat asrama semua-nye dah siap terhidang lauk-pauk dan makanan harian, tinggal cedok je.. tapi sekarang kite yang kene cari makanan.. pagi, petang, siang, malam dok pikir nak makan ape..nak makan ape.. paling best, dulu pergi sekolah tak payah susah-susah nak pikir nak pakai baju ape pegi kelas.. hari-hari pakai uniform tuu.. tapi sekarang hari-hari dok pikir nak pakai baju ape.. tambahan pula, kena basuh baju sendiri.. dulu pakai campak je kat bakul.. inilah perubahan life style daripada budak sekolah kepada pelajar universiti.. and anything happen, life must be go on.. peace yooo.....
1. Buat entry bertajuk " Segmen: Europe Lucky Draw by Trigyy " 2. Letak hearder diatas dan linkkan ke entry ni. 3. Review Segmen nie 4. Letak link entry korang di ruangan comment. 5. Done! Mudah kan. lagi-lagi segmen, ni second contest yang aku join.. huhuhuhu... beliau punyer hadiah membuatkan ter-join contest nie.. nak join sekaki klik Triggy >review<
Comments